Kapadokya Balon Turlarımız

Partnerlerimiz

Misafir Yorumları

06-10-2020

Kapadokya'ya gelmişken bir de balon deneyimi yaşamak isterseniz seçiminiz bu firma olsun derim. Hem fiyatı makul hem de son derece profesyonel pilotları var. Kalkış ve iniş anları kusursuzdu, bize verilen bilgiler de yerinde ve yeterliydi. Ucustaki tek Türk olmama rağmen ayrıca ilgi göstererek ikinci kez anlatımda bulunmaktan üşenmeyen, meraklı sorularımın hepsini yanıtlayan , esprileri ile uçuşa keyif katan Ali Demirbilek ve Ferhat Erdoğmuş'a özellikle teşekkür ederim.. soğuk havaya rağmen müşterilerinin memnun olması için elinden gelen her şeyi yapan tüm ekibe teşekkürler. Fethiye'den selamlar...

16-09-2020

Balona binmeden dönmeyin... Göremeye hem gezmek hem de balon turu yapmak için eşimle geldik. Eşim yüksekten pek hoşlanmamasına rağmen balona binmeyi kabul etti. Pilotumuz Furkan sayesinde hiç bir sorun yaşamadık. Çok keyifli bir saat geçirdik. Yükseklik korkusu olanlar gönül rahatlığıyla binebilir?. Herkese tavsiye ederim. Teşekkürler...

21-02-2020

Sıcak Hava Balonuna binmek konusundaki tüm tereddütlerimin boş olduğunu anladım. Pilotumuz Gökhan Bey oldukça güven verici olmasının yanı sıra, inişte sarsılıyor diye duyduğum her şeyinde boş olduğunu gördüm. Pamuk gibi indik valla :D. Ekip çok ilgili, pilot deneyimli ve seyir boyunca geçtiğimiz yerleri anlatıyor. Balon turunu mutlaka yapın ve içinize sinen bir firmayla. Ben kendilerinden çok memnun kaldım. Üstelik rezervasyonu mu ertesi gün için gece 1 de yaptırmama rağmen çok ilgili ve kibarlardı. Bu müthiş deneyim için çok teşekkür ederim.

14-02-2020

Harika bir deneyimdi Tavsiyesi üzerine seçtik ve çok memnun kaldık. Otelinizden alıyorlar, hafif bir kahvaltı ikramı sonrası yine minibüsle balona bineceğiniz yere transfer oluyor. Pilotumuz gayet tecrübeli idi, adını unuttum ama kendisine teşekkür ediyorum . Muhteşem bir uçuştu. Fiyat ortalama, 16 kişilik balon ile uçtuk, sıkışmadan rahatça uçuyorsunuz. Uçuş sonunda yerel üzümlerden üretilmiş şampanya ikramı ve sertifika veriliyor. Tüm uçuş ekibine teşekkürler

22-10-2020

Muhteşem organizasyon: Öncelikle tüm tatilimiz boyunca her türlü desteği veren Banu Hanıma çok teşekkür ederiz. 2 tura katıldık. Yeşil ve Kırmızı turlar. Çok dolu dolu geçiyor. Rehberler Ramazan bey konuya ve tura çok hakim. Son gün yaptığımız Balon turu ise gerçekten tatilin en güzel anıydı. Her şey için teşekkürler.

29-09-2020

Cappadocia ATV Tour (Quad-Safari): Turumuz saat 17:45 de otelden alınarak başladı. Saat 6 gibi de tura başladık. İlk önce Çavuşin eski yerleşim yerinde durduk daha sonra aşk vadisinde gün batımını izledik. Daha sonrasında parkur alanın da turumuzu bitirdik. Rehberimiz güler yüzlü ve yardım severdi. Yine gelsem aynı firmadan devam ederim

09-11-2020

BANU HANIMIN ILGISINE SONSUZ TESEKKURLER Banu hanim a dan z ye herseyinizle ilgileniyor. Balon otel hic bir sorun yasamadik banu hanima sonsuz tesekkurler. Cok memnun kaldik 4 arkadasim daha gidecek yine Banu hanimin telefonunu verdik.

Harika İlgi alaka ve hizmet son derece kaliteli. İşlerini prezantabl şekilde sorunsuz ve bilgilendirerek yapıyorlar. Herkese tavsiye ederim.

10-11-2020

Muhtesem tatilimizin mimari... Muhtesem otesi! Ihtiyacimiz olan ve hatta olabilecek olan her seyi bizden once dusunup gerceklestiren, profesyonel, anlayisli ve hizli bir ekip. Ozellikle kontakda oldugumuz Banu hanim adeta sanki ailemizden birisi gibi ilgilendi bizimle. Bize verdigi sonsuz guven ile sayesinde harika bir tatil gecirdik. Kendisinin disinda gerceklesen problemimizi bile buyuk cozmekte zorlanmadi. Her sey icin cok ama cok tesekkur ediyoruz. Bundan sonra ki tatillerimizde kesinlikle tekrar gorusmek uzere...

11-11-2020

Muhtesem Balon Turu Ukraynadan gelen misafirlerimi en iyi sekilde agirlayan ve her konuda yardimci olan Banu hanima cok tesekkur ederim. Sayesinde Kapadokyaya benim gitmeme gerek kalmadan misafirlerim uygun fiyata hayatlarinda unutamayacaklari bir gun gecirmis. Sahsim adina Banu hanima ne kadar tesekkur etsem az.

09-11-2020

Great service for Capidocia stay Banu really went the extra mile ensuring our stay in Capidocia went smoothly. Recommended a great value hotel, the Alia which was located within easy walking to town center. She really impressed us by making sure our balloon experience was top notch.. I certainly plan to use her services next time coming to Capidocia.

Haber bültenimize abone olun.

Tüm Kampanyalardan Haberdar Olun.